Direktlänk till inlägg 1 januari 2015

Gott nytt år!

Av Jill - 1 januari 2015 00:50

Gott nytt år på er alla bloggläsare och alla andra bloggare! :)

Jag hoppas att alla har haft en bra nyårsfest. Här har det varit blandade känslor. Men det blir väl lätt blandade känslor när alkohol och dolda känslor blandar en härlig känslogrogg. Men nu har vi gått vidare från det. Mycket nya intryck och uttryck.

Nu efter nyår så ska jag verkligen omkonventera till min nya religion och sluta dricka alkohol helt och hållet. För det tillhör religionen "Buddhism". Inga droger eller alkohol och så ska jag och sambon börja träna på gym för att ta hand om våra kroppar. Man måste ta hand om både kropp och själ. Själen ska genomgå terapi och sjukskriva mig. Det har jag nämnt tidigare, men det är bra med repetition.

Gott nytt år på er och god fortsättning! :)
//Charlie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jill - 26 augusti 2016 21:16

Tjenare! Nu var det ett tag sedan jag skrev på bloggen. Mycket har hänt. Jag har flyttat till en ny stad, jag och min sambo bor nu i en etta på lite över 30kvm. Men så är det just nu. Självklart så kommer vi att flytta till större så småningom. Men d...

Av Jill - 26 augusti 2016 21:09

...som ligger mig väldigt ömt i hjärtat. När jag kom ut som lesbisk så var de flesta inte förvånade. Så den processen var inte så svår. Men nu har jag en till hemlighet som jag inte riktigt vet hur jag ska komma ut med, något som kommer förändra alla...

Av Jill - 8 juni 2015 15:48

Vad hade jag väntat mig? Att han skulle bli frisk och sig själv igen? Att helt plötsligt skulle ställa sig upp från sängen och krama mig en sista gång. Kanske fann jag lite hopp, kanske trodde jag att min enda pappa skulle bli frisk, men det blev int...

Av Jill - 11 maj 2015 20:34

I November i år kom beskedet. Du hade bara ett halvår kvar att leva. Det kändes som om hela min värld rasade samman. En depression som redan låg och väntade på mig bubblade upp och jag blev sjukskriven. Som jag hade sett fram emot sommaren,du och min...

Av Jill - 5 maj 2015 23:35

Klockan är runt fyra på morgonen den 15:e April i år, plötsligt vaknar jag av att telefonen ringer. Det är mamma, hon ringer om att min pappa precis har gått bort. Jag vet inte vad jag ska säga utan blir tyst i något som känns som en evighet. Vi lägg...

Presentation


Hej alla glada!
Här är en tjej på 20 tokkära vårar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards