Alla inlägg den 26 augusti 2016

Av Jill - 26 augusti 2016 21:16

Tjenare! 

Nu var det ett tag sedan jag skrev på bloggen. Mycket har hänt. 

Jag har flyttat till en ny stad, jag och min sambo bor nu i en etta på lite över 30kvm. Men så är det just nu. Självklart så kommer vi att flytta till större så småningom. Men det får bli när båda har fast jobb och vi verkligen kan flytta till större. 

Våra katter fyllde precis två år, så det betyder att om några veckor så firar jag och min sambo att vi ha varit ihop i två år. UNDERBART! 

Jag har även kommit in på (GU) göteborgsuniversitet. Så när jag inte pluggar sedan så kommer jag uppdatera er här och jag har även en youtubekanal, som jag försöker vara så aktiv på som jag kan. 

Hoppas ni där ute har det bra. 

Kram

Av Jill - 26 augusti 2016 21:09

...som ligger mig väldigt ömt i hjärtat. 
När jag kom ut som lesbisk så var de flesta inte förvånade. Så den processen var inte så svår.

Men nu har jag en till hemlighet som jag inte riktigt vet hur jag ska komma ut med, något som kommer förändra allas sätt att se på mig och vem jag är. Men personen jag är innerst inne kommer inte ändras någonting. Jag kommer inte skriva här som det allra första alternativet, men jag kommer hålla er uppdaterade om hur det går. För den här resan kommer vara svår för både mig och min familj. Egentligen vill jag inte säga något till någon. Men detta är något som jag måste komma med. Skapa diskussion och prata om, för det är något som är så pass känsligt. 

Jag vill egentligen inte säga något till min mamma...men det är ett måste och det vet jag. 

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla glada!
Här är en tjej på 20 tokkära vårar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards